Mājas virtuve
RU Trešdiena, 9. Jūlijs Rīt: Asna, Asne, Zaiga

«Maxima Latvija»: Vīrieši arvien vairāk savos pirkumos iekļauj svaigus augļus, dārzeņus, ūdeni un dažādus gaļas produktus

Vīrieši savos iepirkumos arvien vairāk izvēlas iekļaut svaigus augļus un dārzeņus, ūdeni, kā arī dažādus gaļas produktus, liecina "Maxima Latvija" apkopotie pārdošanas dati.

Pārdošanas dati apliecina, ka aizvien vairāk vīriešu iepirkumu grozos nonāk svaigi augļi un dārzeņi, kā piemēram, banāni un kartupeļi. Tie, salīdzinot ar gadu iepriekš, ir bijuši četras reizes pieprasītāki. Savukārt "Top 3" pirktākās produktu kategorijas ir dažādi piena produkti, vieglais alus un ūdens.

Kā liecina apkopotie dati, šogad ir būtiski mainījies iedzīvotāju iepirkumu groza saturs, izvēloties veselīgus produktus. Tostarp apkopojot dažādas vīriešu iegādātās iecienītākas preču kategorijas, mazumtirgotājs secinājis, ka vīrieši ir sākuši biežāk gatavot veselīgu maltīti mājās. Aizvien vairāk tiek iegādāti dažādi svaigi augļi, dārzeņi. Piemēram, "Top 5" iecienītākie augļi un dārzeņi ir banāni, arbūzi, āboli, kartupeļi un sīpoli. Vienlaikus audzis ūdens pieprasījums - šī gada astoņos mēnešos ūdens (gāzēts, 1,5 litri) ir bijis par 66% pieprasītāks nekā pērnā gada astoņos mēnešos.

"Maxima Latvija" dati liecina, ka siera patēriņš šogad astoņos mēnešos pieaudzis par 20%, salīdzinot ar identisku periodu pērn. Pirktākais no sieriem ir bijis kausētais siers "Dzintars" klasiskais, kam seko "Mozzarella" un siers "Holandes". Pieprasījums audzis arī jogurtiem un jogurta dzērieniem, skābajam krējumam un biezpiena produktiem. Savukārt, pirktākie gaļas produkti ir svaigais cālis, cūkgaļas karbonāde un "GN Ādaži" aknu pastēte "Ekstra".

Apkopotie dati atklāj, ka vīrieši ne tikai biežāk iegādājas svaigus dārzeņus un augļus, bet arī šokolādes batoniņu "Snickers", kam seko šokolādes ola "Kinder Surprise" un tumšā šokolāde.

Vienlaikus, analizējot alus patēriņa tendences, latviešu vīrieši novērtējuši vietējo ražotāju kvalitāti un garšu. "Top 5" biežāk iegādātie ir tieši Latvijas zīmolu gaišie ali - "Tērvetes Senču", "Cēsu Premium Pinte", "Bauskas", "Užavas" un "Aldaris".

"Maxima Latvija" pagājušajā gadā strādāja ar 836,727 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 25,5% un bija 27,496 miljoni eiro. 

Notiek ielāde
Notiek ielāde
Notiek ielāde
Notiek ielāde

Opozīcijas partijas neatbalsta ieceri biržā pārdot valsts uzņēmumu daļas

09/0
Lasīt

Korčagins: Katrs Valsts kontroles ieteikums ir aicinājums uz pārmaiņām

09/0
Lasīt