Mājas virtuve
RU Piektdiena, 31. Janvāris Rīt: Tekla, Violeta

“Mego” savos veikalos ieviesis derīguma termiņa pārvaldības risinājumu, ievērojami samazinot pārtikas atkritumus un uzlabojot darbības efektivitāti

Viens no Latvijas lielākajiem mazumtirdzniecības tīkliem “Mego”, sadarbojoties ar pasaules vadošo veikalu tehnoloģiju nodrošinātāju “Upshop”, ir ieviesis derīguma termiņa pārvaldības risinājumu 90 veikalos. Tas ļauj ievērojami samazināt pārtikas atkritumus un uzlabo darbības efektivitāti. Mērķis ir nākamo divu gadu laikā samazināt nepārdoto produktu apjomu par 50 %, informēja uzņēmumā.

"Ieviešot jauno pārvaldības sistēmu, “Mego” ne tikai sper soli uz priekšu ilgtspējīgākas darbības virzienā, bet arī ievieš risinājumus, kas uzlabo uzņēmuma darbības efektivitāti,” saka “Mego” mārketinga vadītājs Aleksandrs Afanasjevs. Risinājums padara vienkāršāku derīguma termiņu izsekošanu, kas “Mego” darbiniekiem ietaupa līdz 2 stundām dienā, ļaujot koncentrēties citiem darbiem, tostarp labākās iespējamās iepirkšanās pieredzes sniegšanai saviem klientiem.

A. Afanasjevs pauda cerību, ka “Mego” un “Upshop” sadarbība, integrējot derīguma termiņa pārvaldības risinājumu, ne vien kalpos par stimulu pašam uzņēmumam risināt galvenās problēmas pārtikas mazumtirdzniecības sektorā – atkritumu samazināšanu, laika pārvaldību un ilgtspēju, bet arī motivēs citus Latvijas mazumtirdzniecības nozares dalībniekus arvien vairāk darīt ilgtspējas attīstībai.

“Mego” lēmums ieviest šo risinājumu savos veikalos tika pieņemts pēc rūpīgas analīzes, kas atklāja būtiskas priekšrocības, tostarp iespēju saņemt datus tiešsaistē, lai uzlabotu lēmumu pieņemšanu un pilnveidotu krājumu pārvaldību. Pakāpeniski ieviešot programmu atsevišķos veikalos un pārbaudot programmas efektivitāti praksē, jau februāra beigās “Mego” integrēs “Upshop” programmu visos savos veikalos.

“Uzņēmuma mērķis ir nākamo divu gadu laikā samazināt nepārdoto produktu apjomu par pusi, cenšoties sasniegt vēl lielāku efektivitāti un turpinot uzlabot savu darbību,” uzsver “Mego” mārketinga vadītājs.

"”Mego” pievienošanās “Upshop” derīguma termiņa pārvaldības risinājuma sistēmai liecina par uzņēmuma apņemšanos veicināt mazumtirdzniecību un pārtikas atkritumu samazināšanu. Mēs esam lepni strādāt ar vienu no Latvijas vadošajiem pārtikas preču mazumtirgotājiem, kas turpina turpina savu izcilības ceļu,” saka “Upshop” pārdošanas direktors Bens Holdens.

“Upshop” ir pasaules vadošais veikalu tehnoloģiju nodrošinātājs. Uzņēmuma darbības platforma ir izstrādāta, lai racionalizētu plānošanas, pasūtīšanas, ražošanas un krājumu optimizācijas procesus pārtikas mazumtirgotājiem.

“Mego” ir viens no lielākajiem mazumtirdzniecības tīklu zīmoliem Latvijā un ir 100 % Latvijas kapitālsabiedrība ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi tirgū. Tīklā ir 90 veikali ar “Mego” zīmolu, kas nodarbina vairāk nekā 2500 strādājošo. Uzņēmums ir apņēmies veidot ilgtspējīgu un atbildīgu biznesu, vienlaikus sniedzot pievienoto vērtību vietējām kopienām.

Notiek ielāde
Notiek ielāde
Notiek ielāde

Policija aizturējusi publicistu Lapsu

31/0
Lasīt

Rungainis: «airBaltic» darījums ar «Lufthansa» vērtējams kā liela veiksme

31/0
Lasīt