Kā aģentūru LETA informēja uzņēmumā, krāpnieki kā pamatojumu savam zvanam min līguma pagarināšanu, kā arī pirms šīs sarunas cenšas iegūt pašapkalpošanās portāla pieejas kodu. "Tele2" uzsver, ka īstie uzņēmuma darbinieki nelūdz klientus pa tālruni nosaukt īsziņās atsūtīto kodu.
Tāpat uzņēmums aicina klientus skeptiski izturēties pret aizdomīgiem zvaniem, kas steidzina pieņemt kādu lēmumu, kā arī aicina nesaukt savus personas datus vai īsziņās saņemtus kodus, kā arī noteikti neaktivizēt "Smart ID" vai e-parakstu attālināti pa telefonu.
Ja gadījumā klientam ir radušās aizdomas, ka viņš krāpniekiem ir izpaudis datus, "Tele2" aicina nekavējoties pārliecināties, vai pašapkalpošanās portālā "mans.tele2.lv" nav izmainīti klienta personas dati, un nomainīt paroli. Neskaidrību un aizdomu gadījumā klienti var sazināties ar "Tele2" un precizēt, vai uzņēmuma darbinieks tiešām ir zvanījis klientam.
Tāpat uzņēmums aicina klientus pārdomāt, kāda informācija un dati tiek publicēti sociālajos tīklos, jo krāpnieki bieži vien izmanto tos, lai savāktu informāciju par cilvēkiem un uzrunātu viņus.
"Tele2" apgrozījums pagājušajā gadā bija 180,297 miljoni eiro, kas ir par 8,7% vairāk nekā 2022.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa pieauga par 40,8% - līdz 46,629 miljoniem eiro.
Kompānija reģistrēta 1995.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 3,486 miljoni eiro. "Tele2" vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas "Tele2 Sverige".