Miljards rubļu – tā ir darījuma summa, kas tiks apspriesta AS “Krievijas Dzelzceļš” direktoru padomes sanāksmē. Jautājums par provizorisku piekrišanu šī aktīva pārdošanai jau ticis izskatīts uzņēmuma direktoru sanāksmes sēdē septembrī, taču toreiz tās rezultāti netika atklāti.
Dzelzceļa stacijas ēka krievu stilā tika uzcelta vēl 1901. gadā pēc Sanktpēterburgas arhitekta Staņislava Bržozovska projekta. Tajā laikā tā bija sava veida vārti uz Krievijas impērijas rietumu daļu. Stacijas sākotnējais nosaukums bija Vindavas jeb Ventspils stacija, jo Ventspils 20. gadsimta sākumā bija nozīmīga Baltijas osta, kas bija ļoti svarīga Maskavai.
Pēdējās desmitgadēs no šīs stacijas kursēja vilcieni uz Rīgu, Pleskavu un Veļikije Luki. Tagad tā apkalpo tikai tālsatiksmes piepilsētas maršrutus Novojerusalimskas, Volokolamskas, Šahovskas, Rumjancevas un Dedovskas staciju virzienā.
Kā ziņots, Maskavas nams tika konfiscēts Rīgā un nodots izsolē. Tiesa, pagaidām neviens nav izteicis vēlēšanos to iegādāties, tāpēc nākamās izsoles priekšvakarā ēkas cena atkal ir samazināta.