Tāpēc jo īpaši patīkami, ka «Press Distribution Center» izdevumi nemainīgi atrodas līderpozīcijās. Tā tas izrādījies arī nule, kad «Narvesen» un «Preses serviss» ir nosaukuši 2019. gada uzvarētājus.
Pirmo vietu nominācijā «Visvairāk pārdotais izklaides izdevums» ir ieņēmusi «Press Distribution Center» izdotā «TV programma» krievu valodā.
Savukārt «Press Distribution Center» izdevums «Semero s ložkoj» ir ierindojies otrajā vietā nominācijā «Visvairāk pārdotais ēdienu un veselības izdevums».
Starp citu, ja žurnāls «Semero s ložkoj» šajā pozīcijā stabili atrodas vairāku gadu garumā, tad «TV programma» pirmo vietu iepriekš ir ieņēmusi 2007. gadā. Un tagad tā atkal ir apsteigusi visus konkurentus.
«Kaut arī arvien vairāk informācijas par notikumiem sabiedrībā, pasaulē, slavenību dzīvē cilvēki meklē internetā, nepavisam neizpaliek arī dienišķā preses lasīšana. Un ik mēnesi «Narvesen» saviem vairāk nekā diviem miljoniem klientu piedāvā 700 dažādu izdevumu, lai ikviens no viņiem varētu atrast gan jaunumus, gan detalizētas ziņas par notiekošo visdažādākajās dzīves sfērās,» norāda «Narvesen» valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.