Kravas vilciena bojājuma dēļ, kas šobrīd jau ir novērsts, novērojami vilcienu kavējumi. Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai @ViviVilciens mājaslapā un mobilajā lietotnē. pic.twitter.com/H8MkCqhovY
— Latvijas dzelzceļš (@VAS_LDz) January 10, 2025
“Elektrovilcienam bija jāpienāk plkst. 7:35, taču plkst. 8:10 tā vēl nebija. Es piezvanīju Vivi. Viņi man atbildēja, ka viņu portālā esot rakstīts, ka vilciens kavējas 36 minūtes! Kas tas ir par sabiedrisko transportu?! Ar tādu pieļaujamo kavēšanos?!!!“,” neslēpj savu sašutumu meitenes māte.
Viņa norāda, ka ViVi tīmekļa vietne bieži vien nedarbojas un cilvēki pat nevar apskatīties vilcienu sarakstu. Tikmēr ar ziņojumiem uz peroniem esot pavisam citāda aina:
“Mans bērns saka, ka tas esot kā Hogvartā. Vispirms paziņo, ka vilciens Rīga-Tukums ir pienācis pie pirmās platformas, taču vilciena nav. Pēc tam ziņo, it kā būtu pienācis nākamais, bet atkal – nekā,” stāsta mamma.
Tīmekļa vietnē par bija informācija, ka vilciens kavējas 35 minūtes, taču realitātē uz to brīdi bija pagājušas jau 47 minūtes.
Rezultātā vecāki nolēma aizbraukt pakaļ meitai ar privāto automašīnu: “Viņa bija pārmirkusi līdz ādai. Viscaur slapja!” piktojas sieviete.