Kampaņas laikā "Lidl" klienti aicināti ziedot produktus ar ilgu derīguma termiņu, piemēram, makaronus, miltus, cukuru, rīsus, konservus un saldumus, novietojot tos īpašās ziedojumu kastēs, kas atrodas aiz kasēm "Lidl" veikalos.
Pārtikas banka "Paēdušai Latvijai", nodrošinās, ka visi ziedotie produkti nonāks pie ģimenēm ar bērniem, senioriem un cilvēkiem ar invaliditāti, kuriem ir grūtības nodrošināt sevi un savu ģimeni ar visu nepieciešamo pārtikas apjomu, norāda uzņēmumā.
Papildus šai kampaņai "Lidl" Latvijā ikdienā sadarbojas ar labdarības organizācijām - gan pārtikas banku "Paēdušai Latvijai", gan biedrību "Tavi draugi", nododot neizpārdotos, bet kvalitatīvos produktus, lai palīdzētu cilvēkiem visā Latvijā, vēsta kompānijas pārstāvji.
"Lidl Latvija" pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2023.gada 1.marta līdz 2024.gada 29.februārim, strādāja ar 470,605 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi, turpinot investēt mazumtirdzniecības veikalu ķēdes attīstībā, pieauga 4,1 reizi un bija 14,816 miljoni eiro.
"Lidl Latvija" reģistrēta 2016.gada oktobrī, un tās pamatkapitāls ir 365,5 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Vācijas "C E - Beteiligungs-GmbH".