Mājas virtuve
RU Pirmdiena, 1. Septembris Rīt: Austrums, Ilmars, Iluta

Kā sagatavot savu interneta veikalu straujam e-komercijas klientu pieaugumam

E-komercijas joma ir nepārtraukti augusi un attīstījusies ar katru jaunu gadu kopš tās pastāvēšanas sākuma, bet pēdējo gadu laikā tās izaugsmes rādītāji ir bijuši vēl nepieredzēti. Pirkumiem internetā kļūstot par izplatītu un ikdienišķu lietu arvien lielākam patērētāju skaitam, savus paradumus sāk mainīt arī tie, kas līdz šim deva priekšroku pirkumu veikšanai veikalos, turklāt arī tirgotāji piedāvā saviem klientiem arvien jaunus risinājumus, lai padarītu šo procesu ērtāku. Tā rezultātā turpmākajos gados e-komercijas jomai tiek paredzēts vēl straujāka izaugsme, ko var pastiprināt arī šobrīd pasaulē valdošās pandēmijas efekti, kas mudina cilvēkus izvēlēties veikt pirkumus tiešsaistē tā vietā, lai apmeklētu veikalus klātienē. Līdz ar to, ja jūs uzturat interneta veikalu - vienalga, vai kā primāro tirdzniecības formu vai kā papildinājumu fiziskām veikalu lokācijām – iesakām pārliecināties, vai tas ir gatavs šādam straujam klientu pieaugumam. Apskatīsim svarīgākos interneta veikala darbības aspektus, kuri nodrošina nemainīgi patīkamu pieredzi visiem interneta veikala lietotājiem.

Drošība un uzticamība

Lai arī bieži vien lielāka uzmanība tiek pievērsta preču klāstam un iepirkšanās ērtumam, lielākajai daļai patērētāju tieši drošība un uzticamība ir svarīgākais faktors, iepērkoties internetā. Tāpēc iesakām pievērst uzmanību sava interneta veikala drošības uzlabošanai, lai klientiem nebūtu jāuztraucas par saviem ievadītajiem maksājumu un personas datiem. Tāpat svarīgi ar saviem sniegtajiem pakalpojumiem atstāt godīga un uzticama tirgotāja iespaidu, jo pretējā gadījumā klienti nekautrēsies atstāt sliktas atsauksmes internetā, kas savukārt atbaidīs potenciālos pircējus.

Preču pieejamība

Ja pārdodat preces interneta veikalā, ir svarīgi nodrošināt, lai tām būtu nepārtraukta piegādes (vai ražošanas, ja pārdodat sava uzņēmuma ražotos produktus) plūsma, un nerastos ilgi periodi, kad kāda no tām ilgstoši nav pieejama. Iemesls ir gluži vienkāršs – ja klients sev nepieciešamo preci neatradīs jūsu veikalā, tas to meklēs citur. Īpaši ņemot vērā to, ka, iepērkoties internetā, nav jātērē laiks ceļā no viena veikala uz otru, līdz ar to, ir krietni vieglāk atrast meklēto preci citā interneta veikalā.

Ērti piegādes risinājumi

Mūsdienu patērētāji internetā iegādātās preces grib saņemt ātri un sev ērtā veidā, tāpēc ir svarīgi nodrošināt to, lai uz piegādi nebūtu jāgaida nedēļām ilgi. Lielākā daļa no tiešsaistes tirgotājiem nav spējīgi to nodrošināt pašu spēkiem, jo kurjeru algošana un autoparka uzturēšana prasa lielus izdevumus, tāpēc piegādei tiek izvēlēti loģistikas uzņēmumu piedāvātie risinājumi. Šādā gadījumā ir svarīgi pārbaudīt dažādus variantus, nevis vienkārši izvēlēties pirmo pieejamo, lai pārliecinātos, ka izvēlētais partneris spēs operatīvi veikt piegādes arī liela pasūtījumu skaita gadījumā.

Lai arī Latvijā e-komercijas joma pieaug lēnāk nekā citur pasaulē, var droši teikt, ka arī pie mums tiešsaistes pirkumu turpinās sastādīt arvien lielāku daļu no kopējā mazumtirdzniecības apjoma. Tāpēc sagatavojieties tam jau laicīgi, lai nenāktos palaist garām potenciālos ienākumus, ko var sniegt klientu pieaugums.

Notiek ielāde
Notiek ielāde
Notiek ielāde
Notiek ielāde

Novērstas tehniskās problēmas ēdināšanas atteikumu reģistrācijai E-klasē

01/0
Lasīt

Ekspluatācijā pieņemts jaunais Liepājas cietuma komplekss

01/0
Lasīt