“Pirmo reizi taksometrs bija apstājies Krišjāņa Valdemāra ielas krustojumam perpendikulārajā ielā (mašīnai vajadzēja piebraukt pie 2. ģimnāzijas ēkas, bet tā stāvēja Zigfrīda A. Meierovica bulvārī). Nebija pat redzeslokā. Pēc tam, kad es piezvanīju un paskaidroju vadītājam, kur jābrauc, viņš ieradās pareizajā vietā (apgriešanās prasīja laiku), bet par it kā gaidīšanu iekasēja 2 eiro.
Otro reizi ziņa par automašīnas ierašanos atnāca, kad jau biju atvērusi kāpņutelpas durvis. Taksometrs stāvēja pie citas kāpņutelpas. Rezultāts – minūte gaidīšanas laiks + 0,30 eiro. Es uzrakstīju sūdzību Bolt un saņēmu pretī automātisku atbildi ar formālu atvainošanos.
Trešajā reizē es jau laikus stāvēju norādītajā vietā, kur taksometram vajadzēja ierasties pēc 4 minūtēm. Saņēmu ziņu, ka automašīna ir klāt, taču tās nebija. Paskatījos apkārt un ieraudzīju, ka mans taksometrs stāv pie luksofora. Otrajā rindā. Tikmēr skaitītājs jau skaita maksu par MANU nokavējumu. Vai nav jauki?" saka Jeļena.
Uzņēmuma Bolt atbalsta dienests atvainojās, bet nepamatoto pārmaksu atmaksāja tikai pirmajā gadījumā.
Interesanti, ka pats taksometra pasūtīšanas pakalpojums, izmantojot lietotni, paredz, ka persona piekrīt, ka no tās konta tiek norakstīta noteikta summa. Taču rezultātā tiek ieturēta pavisam cita summa. Klients šo summu nav apstiprinājis. Daudzi cilvēki pat nepamana, ka galīgais rēķins ir par pārdesmit centiem lielāks.