Viņš skaidroja, ka ikvienam "Bolt" skrejriteņu lietotājam kopš nomas pakalpojuma ieviešanas Latvijas tirgū automātiski tiek nodrošināta divu veidu apdrošināšana - personas apdrošināšana pret nelaimes gadījumiem un braucēja vispārējās civiltiesiskās atbildības apdrošināšana.
Ābols skaidroja, ka apdrošināšana ir iekļauta skrejriteņa nomas maksā. "Tas nozīmē, ka skrejriteņa vadītājs ir apdrošināts pret smagām traumām, ko viņš gūst, braucot ar "Bolt" skrejriteni, kā arī pret zaudējumiem, ko vadītājs, braucot ar "Bolt" skrejriteni, nodara trešajām pusēm," papildināja Ābols.
Viņš atzīmēja, ka "Bolt" pašreizējais apdrošināšanas segums pilnībā atbilst plānotajiem grozījumiem, un to "Bolt" nodrošinās arī turpmāk.
"Līdz ar to plānotās izmaiņas "Bolt" darbību neietekmēs," uzsvēra Ābols.
LETA jau ziņoja, ka Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija trešdien, 29.maijā, konceptuāli atbalstīja grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likumā, kas paredz, ka OCTA būs nepieciešama arī elektroskrejriteņiem.
Finanšu ministrijas pārstāvji komisijas sēdē atzīmēja, ka izmaiņas ir nepieciešamas, jo arī ar elektroskrejriteņiem izraisītajos negadījumos personām radītie zaudējami var būt salīdzinoši smagi. No šā gada 1.aprīļa elektroskrejriteņu reģistrācija ir obligāta, un plānots, ka pienākums tos apdrošināt stāsies spēkā no 2025.gada 1.janvāra.
Jau ziņots, ka "Bolt" 2013.gadā Igaunijā izveidoja Markuss Villigs, kuram pašlaik kompānijas kapitālā pieder 17,05%. Grupu veido vairāki desmiti uzņēmumu, kuru māteskompānija "Bolt Technology" ir visu "Bolt" lietotņu intelektuālā īpašuma turētāja. Lielāko daļu izpētes un izstrādes darba saistībā ar intelektuālo īpašumu notiek Igaunijā.