Uzņēmumā informē, ka "Kārums" sācis sadarbību ar "Kaufland", noslēdzot vienošanos par "Kārums" sieriņu tirdzniecību vairāk nekā 800 Vācijas "Kaufland" tīkla veikalos.
"Food Union" vadītājs Latvijā un Eiropā Artūrs Čirjevskis norāda, ka patlaban sākta sadarbība ar trim populārākajām "Kāruma" sieriņu garšām - vaniļas, šokolādes un zemeņu.
Viņš piebilst, ka šī sadarbība uzņēmumam nozīmē būtisku izaugsmi, jo tas no neliela piegādātāja etniskajiem veikaliņiem Vācijā kļūst par nozīmīgu piegādātāju vairāk nekā 800 veikalos visā Vācijā.
"Kaufland" un "Lidl" ietilpst Vācijas mazumtirdzniecības holdingā "Schwarz Gruppe", kas ir viena no vadošajām mazumtirdzniecības grupām visā Eiropā.
Kompānijā atgādina, ka "Kāruma" biezpiena sieriņi ir uzņēmuma trešā populārākā eksporta produktu kategorija pēc krēmsiera un krējuma.
Pagājušajā gadā "Food Union" eksportēja 380 tonnas biezpiena sieriņu, kas ir par 52% vairāk nekā 2023. gadā. Savukārt 2025. gadā izaugsme plānota aptuveni 15% apmērā salīdzinājumā ar 2024. gadu. Šogad jauno tirgu vidū ir Malta, Beļģija un Serbija, savukārt Ukraina, Lietuva un Igaunija turpina būt nozīmīgākie "Food Union" eksporta tirgi pēc ieņēmumiem.
Uzņēmums pagājušajā gadā produkciju eksportēja uz 30 valstīm, eksporta apmēram sasniedzot trešo daļu jeb 45,7 miljonus eiro no kopējā apgrozījuma.
Jau ziņots, ka "Food Union" koncerna, kurā ietilpst AS "Rīgas piena kombināts" un AS "Valmieras piens", apgrozījums pagājušajā gadā bija 151,9 miljoni eiro, kas ir par 1,1% vairāk nekā 2023. gadā, bet koncerna bruto peļņa pieauga par 2,4% - līdz 26,9 miljoniem eiro.
"Food Union" lielākā īpašniece ir "PAG Private Equity".



