Dibināts 1987. gadā, “Epica Awards” ir unikāls apbalvojums globālajā radošās industrijas vidē – tas ir vienīgais konkurss pasaulē, ko vērtē žurnālisti, kas specializējas mārketinga, reklāmas un komunikācijas jomās. Žūrijā darbojas vairāk nekā 300 nozares mediju pārstāvju no visas pasaules, bet konkurss ik gadu piesaista tūkstošiem pieteikumu no vairāk nekā 70 valstīm. “Epica” misija ir izcelt izcilu radošumu un palīdzēt aģentūrām un studijām nostiprināt reputāciju ārpus savas valsts robežām.
Kampaņa, kas bailes pārvērta rīcībā un empātijā
Kampaņa “Never Alone!” tika radīta laikā, kad Lietuvā pieauga sabiedrības satraukums par bērnu drošību – ik gadu pazūd vairāki tūkstoši bērnu, bet trūka vienotas, cerību sniedzošas komunikācijas par šo tēmu. Kampaņas mērķis bija pārvērst bailes un neziņu par rīcību un izpratni, mudinot vecākus runāt ar bērniem un izmantot tehnoloģijas kā atbalsta instrumentu ikdienā.
Radošā ideja – jautājums “Vai tu zini, kur ir tavs Kevins?”, kas atsaucās uz filmu Home Alone – apvienoja humoru, siltumu un atpazīstamu kultūras simbolu. Šī pieeja aktivizēja plašu nacionālu sarunu Lietuvā: kampaņā tika iesaistīti televīzijas kanāli, digitālie mediji, radio, influenceri un sabiedriskās organizācijas. Rezultātā būtiski pieauga “Findmykids” lietotnes atpazīstamība un lejupielādes, kā arī sabiedrībā veidojās atklāta diskusija par bērnu drošību.
“Esmu patiesi lepns par mūsu komandas darbu un starptautisko atzinību,” uzsver Lauris Špillers, “Alpha” valdes loceklis. “Nominācija “Epica Awards” apliecina, ka jēgpilnas idejas patiešām var radīt reālu ietekmi – gan no komunikācijas rezultātu, gan sabiedrības pārmaiņu viedokļa. Mēs ticam, ka tas ir mūsdienu komunikācijas būtiskākais uzdevums. Esam ļoti pateicīgi mūsu partneriem, klientiem un “Findmykids” komandai par uzticēšanos un sadarbību – šis novērtējums pieder mums visiem. Kopā mēs radām komunikāciju, kas ne tikai uzrunā, bet arī stiprina sabiedrību un veicina drošāku vidi bērniem un ģimenēm.”



