Komentāros vairāki desmiti cilvēku dalījās līdzīgā pieredzē, kad taksometru vadītāji bija ieslēguši gaidīšanas laika uzskaiti pirms ierašanās norādītajā vietā, faktiski vēl braukšanas laikā.
Daudzi arī rakstīja, ka uzņēmums ir ļoti grūti sazvanāms. Tomēr pēc publikācijas uzņēmums Bolt sazinājās ar mums:
“Attiecībā uz gadījumiem, kad lietotājs saskaras ar situāciju, kad viņam tiek piemērota nepamatota maksa par gaidīšanu, mēs parasti par to tiekam informēti un izvērtējam katru situāciju individuāli. Tieši pateicoties lietotāju atsauksmēm, mēs varam uzlabot mūsu platformas un mūsu partneru-vadītāju darbību.
Vienlaikus vēlos piebilst, ka pēc pārrunām ar dažiem partneru šoferiem par nepamatotu papildu maksu viņu darbs ir ievērojami uzlabojies un šādu situāciju skaits ir samazinājies,” teica uzņēmuma Bolt vadītājs Latvijā Mārcis Baķis.
No savas puses vēlamies norādīt, ka pārmaksātā nauda par gaidīšanu mūsu redakcijai tika atmaksāta jau otrajā dienā uz Bolt Balance kontu, t.i., nevis uz bankas karti, no kuras tā tika noņemta, bet gan uz kontu, kuru var izmantot tikai norēķiniem par Bolt pakalpojumiem.