Tostarp viņa uzsvēra, ka komersantiem akcijas cena ir jānorāda, balstoties uz zemāko cenu, kāda precei bijusi pēdējo 30 dienu laikā, un mākslīga cenas paaugstināšana īsi pirms akcijas tiek uzskatīta par negodīgu komercpraksi.
Liepiņa arī piebilda, ka Eiropas Savienības (ES) valstu iestādes monitoringa laikā iepriekš pārbaudīja atlaižu patiesumu 516 internetvietnēs kopumā 28 000 preču un 72% gadījumu konstatēja noteikumu pārkāpumus un patērētāju maldināšanu.
PTAC pērn pilotprojekta laikā monitoreja četrus populārākos internetveikalus.
Pērn komersanti, kurus pieķēra negodīgā komercpraksē tika brīdināti, atzīmēja Liepiņa, papildinot, ka šogad PTAC plāno piemērot sodus, ja konstatēs negodīgas komercprakses gadījumus.
Šogad PTAC īstenos desmit internetveikalu "Melnās piektdienas" mārketinga kampaņu monitoringu un pārbaužu monitoringa rezultāti tiks apkopoti pēc akciju perioda. PTAC vērtēs reklamētās un patērētājiem piedāvātās atlaides un to vai tās ir bijušas maldinošas. PTAC komersantus monitorē, izmantojot ES izstrādātu mākslīgā intelekta rīku, informēja PTAC.
Jau ziņots, ka PTAC rīko kampaņu "Netici brīnumiem internet@!", lai informētu un izglītotu iedzīvotājus par drošu iepirkšanos internetā. Kampaņas laikā līdz 22.decembrim tiks izvietotas vides reklāmas, digitālie materiāli sociālajos tīklos, publicēti podkāsti un citi materiāli dažādos informācijas kanālos, kas aicinās patērētājus būt vērīgiem ar iepirkumiem tiešsaistes veikalos.
Kampaņā akcentēs biežāk pieļautās kļūdas un sniegs padomus, lai veicinātu drošu iepirkšanās pieredzi.