“Mēs pēdējo gadu laikā aktīvi strādājam pie tā, lai “Mego” kļūtu videi vēl draudzīgāks, ieviešot dažādus ilgtspējīgus risinājumus. Piemēram, mēs aktīvi strādājam, lai līdz gada beigām pilnībā pārietu uz 100 % pārstrādājamu iepakojumu mūsu kulinārijas izstrādājumiem. Ja šī gada sākumā kulinārijas izstrādājumiem izmantotā pārstrādājamā iepakojuma īpatsvars bija aptuveni 15-20 %, tad šobrīd tie jau ir vairāk nekā 50 %,” saka “Mego” mārketinga vadītājs Aleksandrs Afanasjevs.

Tostarp “Mego” pēdējo gadu laikā veikalus aprīko ar energoefektīvām un videi draudzīgām iekārtām un LED apgaismojumu, kā arī veiksmīgi īsteno projektu saules paneļu novietošanai uz veikalu jumtiem.

A. Afanasjevs piebilst, ka, tupinot iesākto, “Mego” ir uzsācis iepirkuma procedūru bioloģiski noārdāmas plastmasas maisiņu iegādei. Uzņēmums jau ir saņēmis paraugus no iepirkuma dalībniekiem, kurus tagad izvērtē, un centīsies pēc iespējas ātrāk sākt ieviest tos veikalos.

“Mēs vēlējāmies iet laikam pa priekšu, nevis gaidīt, kad pienāks prasība ierobežot iepirkuma maisiņus un noteiktus iepakojuma veidus, kas izgatavoti no plastmasas,” atzīmēja “Mego” mārketinga vadītājs.

Iepakojuma likums paredz, ka no 2025. gada 1. janvāra tirdzniecības vietās būs jāaizstāj vieglās plastmasas iepirkumu maisiņi, izņemot ļoti vieglās plastmasas iepirkumu maisiņus, ar iepakojumu no papīra un kartona vai no citiem dabisko šķiedru un bioplastmasas izejmateriāliem.