Kādas desmitklasnieces māte nopirka meitai mēnešbiļeti uz elektrovilcienu, jo ar vilcienu uz skolu Zolitūdē var nokļūt ātrāk, lai gan “ViVi” vilcienos Rīgas domes braukšanas maksas atlaide skolēniem netiek piemērota .
“Mēs bērnam nopirkām mēnešbiļeti par 30 eiro, un tagad nedarbojas viņu mājaslapa, kurā katru dienu parādās jauns QR kods. Zvanu viņiem, jautāju, ko darīt? Viņi atbild – jāpērk biļete pie konduktora. Pēc tam rakstiet mums iesniegumu, lai atgūtu naudu,” saka satrauktā māte.
Press.lv nosūtīja uzņēmumam AS “Pasažieru vilciens” vēstuli, lai noskaidrotu, kā, viņuprāt, nokļūt skolā tiem bērniem, kuriem nav līdzi naudas, bet ir apmaksāta vilciena biļete.
Uz redakcijas uzdoto jautājumu atbildēja “ViVi” komunikāciju vadītājs Edgars Butāns: “Šorīt tika novēroti traucējumi ''Vivi'' biļešu tirdzniecības sistēmas darbībā, kā rezultātā nebija iespējams izmantot tīmekļvietni un mobilo lietotni un iegādāties elektroniskās biļetes. Šobrīd problēmas ar biļešu tirdzniecības sistēmas darbību ir novērstas un elektronisko biļešu tirdzniecība ir atjaunota.
Ja kāds pasažieris traucējumu biļešu tirdzniecības sistēmas darbībā dēļ nebija spējīgs uzrādīt braucienam derīgu elektronisko biļeti, konduktori kontrolieri pasažieri nesodīja. Aicinām tos pasažierus, kuriem bija braucienam derīga elektroniskā biļete, bet vilcienā tika iegādāta papildu biļete pie konduktora, jo elektronisko biļeti uzrādīt nebija iespējams, vērsties "Vivi", lūdzot kompensēt papildu iegādātās biļetes vērtību.
Detalizētāka informācija par procedūru, kādā iespējams pieprasīt un saņemt kompensāciju, pieejama šeit: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://vivi.lv/uploads/Jaunumi/Pasazieru_ieveribai_kompensacijas_2024_4%20(1).pdf
Atvainojamies visiem pasažieriem par šorīt sagādātajām neērtībām!”