Kompānija ieviesusi "Economy Basic", "Economy Classic", "Economy Flex", "Business Experience" un "Business" veida biļetes.

Jaunais biļešu veids "Economy Classic", kas iepriekš bija pazīstams ar nosaukumu "Green Plus", arī turpmāk iekļaus vienu reģistrētu bagāžu. Turpmāk šis biļešu veids nodrošinās arī bezmaksas sēdvietas rezervēšanu, kā arī tas būs pieejams iegādei ceļojumu aģentūrās un to tīmekļu vietnēs.

Savukārt biļešu veids "Economy Flex", kas agrāk bija pazīstams kā "Green Classic", ceļotājiem piedāvāšot lielāku elastību. Klienti bez maksas varēs mainīt lidojuma datumus vai saņemt naudas atmaksu, lidsabiedrībai ieturot 25 eiro atcelšanas maksu par katru pasažieri vienā virzienā. Turklāt "Economy Flex" biļetē ir iekļauta bezmaksas sēdvietas izvēle, kā arī divas reģistrētās bagāžas vienības un prioritāra iekāpšana.

Visās ekonomiskās klases biļetēs arī turpmāk būs iekļauta viena rokas bagāžas vienība līdz astoņiem kilogramiem ar iespēju palielināt svara ierobežojumu līdz 12 kilogramiem.

Savukārt biznesa klases pasažieriem lidsabiedrība piedāvā pilna servisa biļešu komplektu, kas iekļauj tādas priekšrocības kā prioritāra reģistrēšanās un iekāpšana, sēdvieta biznesa klasē salona priekšpusē ar papildu brīvu sēdvietu, kā arī trīs ēdienu maltīte, neierobežota dzērienu izvēle un ātrāka izkāpšana no lidmašīnas galamērķī.

"airBaltic" skaidro, ka "Business Experience" biļete ir pieejama par zemāku cenu ar nedaudz atšķirīgākiem biļešu noteikumiem, savukārt "Business" biļete iekļauj visas tradicionālās biznesa klases ceļošanas priekšrocības.

Klientiem, kuri biļetes iegādājušies līdz trešdienai, neieskaitot, tiks saglabāti iepriekšējie biļešu veidi kopā ar to sākotnējiem komplektiem un noteikumiem.

LETA jau vēstīja, ka "airBaltic" pagājušajā gadā pārvadāja kopumā 4,536 miljonus pasažieru, kas ir par 35,7% vairāk nekā 2022.gadā, un veica 44 100 lidojumu, kas ir par 18,3% vairāk nekā gadu iepriekš.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

"airBaltic" auditētais apgrozījums pagājušajā gadā bija 664,289 miljonu eiro apmērā, kas ir par 33,2% vairāk nekā 2022.gadā, kā arī kompānija guva peļņu 33,852 miljonu eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš.

Latvijas valstij pieder 97,97% "airBaltic" akciju, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam "Aircraft Leasing 1" - 2,03%.