Nosaukums tiks mainīts visiem "Cesvaines piena" zīmola produktiem un uzņēmuma pārstāvētā zīmola "Siera nams" izplatītajai produkcijai.

"Cesvaines piena" izpilddirektors Agris Skvarnovičs skaidro, ka uzņēmums jau vairākus gadus eksporta tirgos "Krievijas sieram" izmanto nosaukumus "Tilsit" un "Tilsiter".

"Šādu soli gribējām spert jau sen, taču nosaukuma maiņa vienmēr licies sarežģīts un ilgstošs process. Ar nosaukumu "Tilsit", "Tilsiter" eksporta tirgos strādājam jau vairākus gadus, un šis siera veids visā Eiropā ir pazīstams tieši ar šo, nevis Krievijas nosaukumu. Februāra beigās sākoties Krievijas karam Ukrainā, nebija šaubu - pienācis brīdis nosaukumu mainīt," min Skvarnovičs.

Uzņēmumā skaidro, ka pāreja uz jauno nosaukumu notiks pakāpeniski līdz vasaras vidum.

Kompānijā arī atzīmē, ka šobrīd "Krievijas siers" ir viens no pieprasītākajiem sieriem Latvijā un pieprasītākais siers no "Cesvaines piena" produkcijas sortimenta. Gadā uzņēmums saražo vairāk nekā 500 tonnu šī siera veida.

"Cesvaines piens" specializējas puscieto sieru un sviesta ražošanā. Uzņēmums ražo "Holandes", "Tilzītes", "Maasdam" un "Čederas" tipa sierus. Uzņēmums fasē un iepako produkciju "Cesvaines piens" un "Siera nams" zīmoliem.

2020.gadā "Cesvaines piens" strādāja ar 16,578 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 22,1% vairāk nekā 2019.gadā, kā arī guva peļņu 1,492 miljonu eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv". Finanšu rādītāji par 2021.gadu vēl nav publiskoti.

"Cesvaines piens" reģistrēts 1994.gadā, un tā pamatkapitāls ir 1,29 miljoni eiro. Uzņēmuma īpašnieks jeb patiesais labuma guvējs ar SIA "Baltic Cheese Partners" starpniecību ir Kristaps Zālītis.

Saturs turpināsies pēc reklāmas